Аналітична довідка про організацію роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації за І квартал 2019 року

Протягом І кварталу 2019 року до райдержадміністрації надійшло 105 звернень, що на 17 менше у порівнянні із відповідним періодом минулого року (122).
За січень - березень 2019 року надійшло 58 (55,2 %) письмових звернень, що на 12 менше відвідповідного періоду минулого року (70) та 47 (45 %) усних, що на 5 звернень менше відвідповідного періоду минулого року (52).
В даних зверненнях громадянами порушено 109 (що на 13 менше відвідповідного періоду минулого року - 122) проблемних питань.
Найбільше звернень надійшло з питань:
  • соціального захисту – 80 (76);
  • праці і заробітної плати – 2 (2);
  • аграрної політики і земельних відносин– 2 (10);
  • охорони здоров’я – 2 (9);
  • житлової політики – 2 (0);
  • освіти – 1 (3);
  • комунального господарства – 12 (9);
  • транспорт і зв’язок - 2 (4);
  • діяльності органів місцевого самоврядування -2 (1);
  • інші питання - 4 (17).  
Як свідчить аналіз, найбільша кількість питань – це питання соціального захисту,яких в поточному звітному періоді збільшилося на 4 звернення, в порівнянні із відповідним періодом минулого року. Серед них: отримання соціальних виплат, субсидій – 37 (32), надання матеріальної допомоги – 34 (37), призначення, перерахунок та виплата пенсій - 3 (3), реабілітація та соціальний захист громадян, які потребують підтримки (забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, спеціальними транспортними засобами) - 1 (1), та 5 (3) питання з категорії інших питань соціального захисту.
В питаннях комунального господарства, які перебувають на ІІ місці, порушувались питання:благоустрою території, будівництва та ремонту місцевих доріг - 2 (1), вартості житлово-комунальних послуг - 2 (2), електропостачання -2 (1), ремонту та експлуатації будинків, комунальних мереж - 1 (1),  опалення, забезпечення газом, скрапленим газом -1(0), відключення водо-, тепло-, газо-, та електропостачання за не сплату - 1 (0),  інші питання комунального господарства - 3 (3).
В звітному періоді поточного року ІІІ місце розділили між собою питання: праці і заробітної плати (2), аграрної політики і земельних відносин (10), охорони здоров’я (9), житлової політики (1), транспорт і зв’язок (4), діяльності органів місцевого самоврядування (0).
За звітний період до райдержадміністрації надійшло 2 колективних звернення (за відповідний період минулого року також – 2 звернення).
Всього у I кварталі 2019 року до районної державної адміністрації звернулись, із урахуванням підписів у колективних зверненнях, 115 громадян, що на 30 менше від I кварталу 2018 року (145).  
Найбільше звернень надійшло від жителів смт.Вапнярка –22 (27), смт.Томашпіль – 19 (24), від жителів сіл Антонівка 10(3), Комаргород – 10 (8), Рожнятівка – 5(8), Пилипи-Борівські - 4 (0), Яришівка - 4(0),Гнатків – 3 (4), Марківка - 3 (4), по 2 звернення надійшло від жителів сіл: Вапнярки,  Велика Русава (2), Калинка (0), Липівка (0), Нетребівка (4), Олександрівка (2), Ракова (2), Яланець(3), та по 1 зверненню із сіл: Антопіль (1), Горишківка (4), Кислицьке(1), Колоденка (1), Пеньківка (1), Стіна (1), із міст: Одеса,(1),  Новоукраїнка (1),  Харків (1) - по 1 зверненню.
За I квартал 2019 року до райдержадміністрації не надходило повторних звернень (0).
В райдержадміністрації забезпечено оперативний реєстр отриманих звернень громадян у корпоративній мережі «Лотус – «Звернення громадян», з дотриманням діючої Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.
Проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Так, за січень – березень 2019 року проведено 3 засідання районної постійно діючої комісії, де розглядалися питання щодо надання матеріальної допомоги громадянам, за результатами яких прийнято відповідні розпорядження голови  райдержадміністрації про виділення громадянам матеріальної допомоги.
При проведенні сходів громадян у територіальних громадах району в І кварталі 2019 року, участь у яких приймає керівництво райдержадміністрації та структурних підрозділів, оперативно вирішуються проблемні питання громадян, окремих територіальних громад в цілому, за потреби надаються відповідні доручення щодо їх вивчення та вирішення.
Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень завжди повідомляються про результати розгляду.
Під постійним контролем в райдержадміністрації знаходиться питання персональної відповідальності посадових осіб щодо додержання вимог Закону України «Про звернення громадян» в частині належної організації роботи із зверненнями громадян та результатів вирішення порушених у них питань.

 

Всі новини