Податкова інформує:

Прийняли на роботу нового працівника – повідомте податкову
ДФС нагадує роботодавцям про вимоги діючого законодавства інформувати податкову інспекцію щодо прийому на роботу нових працівників. Так, відповідно до ч. 3 ст. 24 Кодексу законів про працю України працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення Державної фіскальної служби про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Порядок повідомлення Державної фіскальної служби та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 р. № 413. Відповідальність за фактичний допуск працівника до роботи без відповідного повідомлення Державної фіскальної служби для посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, фізичних осіб - підприємців, які використовують найману працю, визначена ч. 3 та 4 ст. 41 Кодексу України про адміністративні правопорушення (штраф від п'ятисот до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (8500 до 17000 гривень), при повторному - від однієї тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 17000 до 34000 гривень)). 
 
З 2 серпня - нова форма звітності для «неприбутківців»
Мінфін наказом від 17.06.2016 №553 затвердив форму Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації. Звіт за зазначеною формою подається до контролюючих органів неприбутковими підприємствами, установами та організаціями, визначеними  п. 133.4 Податкового кодексу України, у строки, передбачені для подання податкової декларації з податку на прибуток підприємств. Вищезазначеним наказом визнано таким, що втратив чинність, наказ Міндоходів від 27.01.2014 №85 "Про затвердження форми і Порядку складання Податкового звіту про використання коштів неприбуткових установ та організацій". Довідково повідомляємо, наказ №533 зареєстрований в Мін’юсті 07.07.2016р. за №932/29062 та набрав чинності з 02.08.2016 р., тобто з дня його офіційного опублікування в Офіційному віснику України №58 від 02.08.2016р. 
 
Повертаємо пальне з оформленням акцизної накладної
ДФС України листом від 28.07.2016 р. N16330/6/99-99-12-02-02-15 надала податкову консультацію щодо порядку оформлення документів при здійсненні операцій з повернення постачальникам пального, отриманого до 1 березня 2016 року. У листі йдеться, що з 1 березня поточного року, особи, які здійснюють операції з пальним, повинні зареєструватися платниками акцизного податку з реалізації пального та здійснювати такі операції з дотриманням умов щодо оформлення та реєстрації документів в СЕАРП, зокрема, акцизної накладної. Оскільки операції з реалізації пального до 01.03.2016 р. здійснювались без складання акцизної накладної, повернення після 01.03.2016 року постачальнику такого пального, яке було за Актом інвентаризації внесено до СЕАРП, можливе шляхом складання і реєстрації акцизної накладної. 
 
Єдиний податок: як відобразити у звіті виправлення помилки
ДФС нагадує платникам єдиного податку третьої групи – юридичним особам, що для виправлення помилок в податковій декларації передбачено заповнення розділу IV "Визначення податкових зобов'язань у зв'язку виправленням самостійно виявлених помилок", а саме: у рядку 11 зазначається сума єдиного податку за даними раніше поданої декларації, що уточнюється, в залежності від форми декларацій, яка подавалася за податковий (звітний) період, який уточнюється, а саме: - рядок 10 чинної на сьогодні форми податкової декларації платника єдиного податку третьої групи (юридичної особи), яка  затверджена наказом МФУ від 19.06.2015р. №578; - рядок 9, якщо податкова звітність була подана у редакції наказу МФУ від 21 грудня 2011 року № 1688 "Про затвердження форм податкових декларацій платника єдиного податку", який діяв у 2012, 2013, 2014 роках та у І,ІІ.ІІІ кварталах 2015 року, - або рядок 9, або 24, або 36 (відображається в разі переходу протягом року на іншу групу платника єдиного податку) податкової декларації згідно з вищезгаданим наказом № 1688; у рядку 12 - уточнена сума податкових зобов'язань за квартал податкового (звітного) періоду, у якому виявлена помилка; у рядку 13 - сума єдиного податку, яка збільшує податкове зобов'язання у зв'язку з виправленням помилки (рядок 12 - рядок 11 декларації); у рядку 14 - сума єдиного податку, яка зменшує податкове зобов'язання у зв'язку з виправленням помилки. Вказується позитивне значення розрахунку: рядок 11 - рядок 12 декларації; у рядку 15 - зазначається сума штрафу в розмірі 3 % суми недоплати (нараховується платником відповідно до пп. "а" п. 50.1 ст. 50 Податкового кодексу (рядок 13 х 3 %)); у рядку 16 - зазначається сума штрафу в розмірі 5 % суми недоплати (нараховується платником відповідно до пп. "б" п. 50.1 ст. 50 Податкового кодексу (рядок 13 х 5 %)); у рядку 17 - сума пені самостійно нарахована відповідно до пп. 129.1.2 п. 129.1 ст. 129 Податкового кодексу. Звертаємо увагу, що у складі звітної декларації платник має можливість уточнити лише один минулий податковий (звітний) період поточного року або минулих років.  У разі необхідності уточнення показників за декілька податкових (звітних) періодів помилки виправляються шляхом подання окремої уточнюючої декларації за кожний податковий (звітний) період, що уточнюється. 
Сектор організації роботи Могилів-Подільської ОДПІ ГУ ДФС у Вінницький області      
 
Всі новини