В Томашполі відкрили оновлений сервісний центр Пенсійного Фонду України

У Томашпільському  районі відкрито сучасний відділ обслуговування громадян (сервісний центр) головного управління пенсійного фонду України в Вінницькій  області.
Сервісний центр оновлено відповідно до запроваджених Пенсійним фондом України єдиних стандартів обслуговування. Оновлене облаштування зон очікування та прийому з відповідним умеблюванням робить відвідування Фонду зручним для жителів Томашпільщини. Головний критерій, яким керувались працівники Фонду при проведенні ремонтних робіт – створення зручних і комфортних умов для відвідувачів, дотримання корпоративного стилю при облаштуванні місць обслуговування.
Участь в урочистому відкритті оновленого офісу взяли начальник головного управління Пенсійного фонду Вінниччини Олена Корчака,голова районної ради Дмитро Коритчук, керівник апарату районної державної адміністрації Віктор Калась , секретар голови Томашпільської ОТГ Валентина Залюбівська та громадськість району.  
«Пенсійний фонд працює з людьми, для людей та заради людей. Результати цієї роботи громадяни можуть побачити вже сьогодні, завітавши до сервісного центру та відчувши на собі нову якість послуг у соціальній сфері. Доступність, відкритість, технологічність послуг - це критерії, якими ми керуємось при створенні модернізованих відділів з обслуговування клієнтів», - підкреслила, відкриваючи центр, очільник Пенсійного фонду Вінниччини Олена Корчака.
Керівник апарату районної державної адміністрації Віктор Калась вітаючи працівників фонду  підкреслив, що сучасний сервісний центр  дозволить громадянам району  комплексно і на належному рівні отримувати всі необхідні послуги, оскільки якісне обслуговування не можливе без комфортних умов. 
Дмитро Коритчук, голова районної ради, теж привітав присутніх з гарною подією, та наголосив на важливості багатьох нововведень в наданні послуг громадянам Пенсійним фондом України,  зокрема коротко прокоментував    нову модель звернення громадян за призначенням пенсії в “один дотик” через вебпортал електронних послуг Фонду.
Загалом з початку року, фахівцями Томашпільського відділу обслуговування громадян надано 8,5 тис. послуг, прийнято понад 7 тис. відвідувачів.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Всі новини