Нові підходи у наданні соціальних послуг населення за кейс -менеджментом

20 лютого 2018 року відбулося засідання круглого столу присвячене питанню процедури соціального супроводу по підходу кейс - менеджменту у сфері зайнятості. Робота соціального супроводу по підходу кейс – менеджменту є забезпечення підтримки і надання допомоги безробітним, які відносяться до вразливих категорій населення на ринку праці, в процесі їх працевлаштування, взаємодії фахівця центру зайнятості з безробітним. За результатом оцінювання ситуації розробляється індивідуальний план надання соціальної допомоги, де включаються заходи щодо прискорення працевлаштування, зокрема: складання резюме, професійна консультація, професійне навчання, опанування методів самостійного пошуку роботи, участь у громадських та інших роботах тимчасового характеру, започаткування власної справи, організація співбесід з роботодавцем.
Часто питання працевлаштування тісно пов’язане з іншими проблемами, обставинами, які ускладнюють або унеможливлюють його вирішення, тому успішність роботи соціального супроводу напряму залежить від взаємодії з соціальними партнерами та планування спільних дій для розв'язання складних  життєвих обставин безробітної особи, які заважають їй працевлаштуванню.
У зв’язку з цим, для вирішення координації спільних зусиль в сфері надання відповідних послуг незахищеним категоріям громадян до Томашпільського центру зайнятості були запрошені представники управління праці та соціального захисту населення РДА, пенсійного Фонду, центру надання безоплатної вторинної правової допомоги, Томашпільського районного сектору з питань пробації Міністерства юстиції, центру соціальної служби для сім'ї, дітей та молоді, служби у справах дітей РДА, райвійськкомату, районної громадської організації допомоги та захисту інвалідів «Вікторія», районної ради жінок.
Під час заходу директор РЦЗ Надія Чижевська представила соціальним партнерам модель сприяння працевлаштуванню по підходу кейс – менеджменту, нові інструменти обслуговування під час працевлаштування безробітних: профілювання, кейс – менеджмент, соціальний супровід.
Кейс – менеджмент є забезпечення підтримки і надання допомоги безробітним, які відносяться до вразливих на ринку праці груп населення – розповіла заступник директора – начальник відділу надання соціальних послуг РЦЗ Лариса Зарванська.
Акцентувала увагу присутніх, що виявлення та спільне подолання соціальних перешкод буде сприяти поверненню найуразливіших верств населення на ринок праці.
Всі учасники «круглого столу» взяли активну участь в обговоренні порушених питань. Кожен з учасників «круглого столу» мав можливість висловити свою думку щодо надання соціальних послуг населенню за кейс – менеджментом.
За результатами засідання учасники заходу розробили угоди про співпрацю з питань надання соціальних послуг для вразливих верст населення на ринку праці та надання інформації для складання карти соціальних послуг.
Підсумовуючи засідання «круглого столу» всі присутні відзначили роль центру зайнятості в реалізації політики зайнятості та висловили побажання надалі тісно співпрацювати із службою зайнятості.
 
Провідний фахівець з профорієнтації
відділу надання соціальних послуг
Томашпільського РЦЗ
Сандрак М.В.
 
 
 
 
 
Всі новини