Веб-портал Пенсійного фонду – черговий етап на шляху покращення обслуговування громадян

Веб-портал portal.pfu.gov.ua надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами Пенсійного фонду України, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління фонду. Веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально. Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.    

У відкритому доступі ( без реєстрації ) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо.

 Зареєструвавшись на порталі:

-  кожна застрахована особа (тобто кожен працівник)- має змогу щомісяця бачити  перелік страхувальників,  розмір нарахованої заробітної плати, відмітки про сплату пенсійного (єдиного) внеску, кількість днів страхового стажу.   Маючи на руках такі дані, працівник може легко контролювати, як роботодавець сплачує за нього єдиний внесок. І якщо виникають якісь питання, одразу розпочати їх вирішувати, а не чекати, коли настане пенсійний вік.

- пенсіонери можуть легко отримати дані з власної пенсійної справи, де зазначаються розмір нарахованої пенсії; закон, згідно якого призначено пенсію; дата отримання пенсії.

На сторінках порталу є багато довідкової інформації: тексти законодавчих актів, графіки прийому керівництва Пенсійного фонду, адреси територіальних управлінь ПФУ в областях, можливість подачі скарг тощо.

Щоб мати можливість користуватися веб-порталом електронних послуг Пенсійного фонду України, потрібно прийти особисто до управління Фонду та заповнити відповідну заяву, маючи при собі паспорт та ідентифікаційний код. Вам видадуть розписку про отримання заяви, а також ″реєстраційний код″, необхідний для реєстрації на веб-порталі.

Після цього потрібно зайти на сторінку веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України за адресою portal.pfu.gov.ua і, обравши пункт меню „Реєстрація на порталі”, заповнити реєстраційну форму, вибравши логін, пароль та адресу електронної скриньки.

Далі на вказану вами електронну адресу прийде лист для підтвердження реєстрації. Після чого ви отримаєте повідомлення з веб-порталу про успішне закінчення реєстрації.

 Веб-портал електронних послуг – це зручний метод оперативного отримання необхідної інформації, у зручному для себе форматі та з економією власного часу.

 

Начальник відділу ведення електронних

реєстрів, підтримки, адміністрування

і захисту інформаційно-аналітичних систем               Алла Григорівна Скорук

Всі новини